* 나는 한국을 사랑 *
* 나는 한국을 사랑 *
همه چیز درباره ی ستاره های کره

سلام بچه ها  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے این عکسا ای که الان میخوام بذارمو  همه رو همین الان کیم بوم تو فیس بوک برام فرستاده

 

خیلی دوست داشتنیه داره واسه طرفداراش عکس امضا میکنه  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  نیگا بچم چه مهربونه !!!  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے    واسش کلی هم

 

نظر گذاشتم. گفتم کاشکی یکی از اونا واسه من بود  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے البته به کره ای. بچه ها دقت کردین موی بلند اصلا

 

بهش نمیاد ؟؟؟!!!!   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے به خودشم گفتم      شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے   

 

اینم عکسا :

 

 

اینا هم همینجوری :



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت15:46---2 اسفند 1391
سلام میشه ادرس فیسبوک کیم بوم رو به منم بدی

sara
ساعت20:25---14 شهريور 1391
سلام لطفا مریم جونی به منم ادرس فیس بوک کیم بوم رو بده وبلاگ تم عالیه

شیدا
ساعت3:46---18 فروردين 1391
بهش گفتی موی باند بهش نمیاد حتمآ توی دلش گفته آخه به تو چه! ولی این اولین کره ایه که من دوستش دارم خیلی شیرینو جذابه هلو!

نیلوفر
ساعت21:35---24 دی 1390
لطفااگه میشه ادرس فیس بوک کیم بومو به من هم بدهید مرسی سایتتون هم حرف نداره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط ~ m@ry@m ~
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.